Hallo, Gast!
Artikel over vrouwen voor een date:
Het is de ultieme gespreksstof. 17 Gespreksonderwerpen Voor Een Awesome Date Met Een Vrouw. Wat zijn de beste onderwerpen om over te praten met vrouwen?
Klik hier voor Vrouwen voor een date
In dit artikel geef ik je leuke gespreksonderwerpen die je wat houvast kunnen bieden tijdens een date met een vrouw. Let op: Ik leg je hier dus niet uit hoe je deze gebruikt om haar op de eerste date te versieren. Want als je een willekeurig onderwerp hieruit pakt, daar twee uur over praat en dan hoopt dat ze je half uitkleedt in het restaurant… …dan zou dat een beetje zonde zijn. Open dus in een ander tabblad dit artikel over succesvolle dates. Open dan dit artikel waarin je leert hoe je praat met een vrouw en pak dan de gespreksonderwerpen hieronder erbij. Dan heb je het hele plaatje voor je. Bonus bij dit artikel: Ik heb een lijst gemaakt met mijn 36 beste zinnen die je kan gebruiken om een vrouw aangetrokken tot je te maken en een connectie op te bouwen. Ze werken hand-in-hand samen met de gespreksonderwerpen hieronder. [thrive_2step style=text-decoration: underline,"> Klik hier om ze helemaal gratis te downloaden [/thrive_2step]. Waarover je NOOIT wilt praten. Er zijn een paar onderwerpen waarover je niet wil praten met een vrouw. Vooral op een eerste date of tijdens het flirten zijn deze erg belangrijk om te vermijden. Ik ga geen open deuren intrappen zoals “praat niet over je ex” of “praat niet over je World of Warcraft obsessie”, want dat weten jullie allang (toch, toch?). In plaats daarvan zijn hier 5 dingen die wat minder voor de hand liggend zijn, maar die wel belangrijk zijn om te vermijden. (Ik kwam op het idee door deze video die Tim maakte voor vrouwen. De onderwerpen gelden net zo hard voor mannen) Negatief praten over anderen. (Door negatief te zijn, ga jij, en gaat zij zich ook negatief doen. Dus gewoon niet doen) Je kinderwens bespreken. (Als je hier de leeftijd voor hebt, vermijd dit onderwerp gewoon. Zelfde geldt voor gekke fetishes) Je persoonlijke verleden en bagage. (Ga niet over exen of oude relaties praten) Politiek. (Niet doen, het is bijna nooit een dealbreaker voor relaties, maar wel voor eerste dates) Ziektes of gebreken. (Hou die even verborgen, het heeft geen zin dit nu al te vertellen. Geef jezelf een kans en laat de ander je eerst leuk vinden). Het zijn allemaal onderwerpen die je later (vanaf de derde date, of wanneer jullie een relatie hebben) kan bespreken. Maar wacht er gewoon mee tijdens de eerste en tweede date. Ok. Nu je weet waar je niet over moet praten, gaan we het hebben over de onderwerpen die wel goed zijn. De 17 Beste Gespreksonderwerpen. Onderwerp 1: Haar persoonlijkheid. Alles wat te maken heeft met wat zij van dingen vindt en hoe ze zich gedraagt, is het perfecte onderwerp voor een date. Ik raad je aan om alles waar je over praat op haar te betrekken. Vertaal het bewust naar een veronderstelde karaktereigenschap. Dat heeft een heel erg simpele reden. Vrouwen willen het gevoel hebben dat je haar begrijpt. Daarnaast is voor iedere man of vrouw het heel fijn om over zichzelf te kunnen praten. Als jij haar kan uitlokken dit te doen en zij tegelijkertijd het gevoel heeft dat het je veel kan schelen, dan zal ze zich speciaal voelen. Wil je hier meer over weten? Check dan de 36 voorbeeldzinnen om haar aan het lachen te krijgen onderaan dit artikel. “Ah, dus je houdt van paardrijden. Je klinkt als een sportief typje.” “Je bent een zuster? Betekent vast dat je een zorgzaam type bent.” “Wat maakt jou het meest gelukkig in de wereld?” Onderwerp 2: Dat je haar aantrekkelijk vindt. Als ik op date ga met een vrouw, flirt ik vanaf moment één met haar. Ik wil dat ze het gevoel krijgt dat ze de mooiste vrouw op aarde is. Wat ik vooral wil hebben is dat ze doorheeft dat ik er alles aan doe om haar te versieren. Ik maak er een spelletje van.
daten met een boer
getrouwde vrouwen daten
oudere dames dating
daten met oudere dames
dating met een vrouw