KETO dijeta

Pitanja i saveti vezani za zdravu ishranu
Elena1985
Postovi: 8
Pridružio se: 04 Feb 2021 17:59

Re: KETO dijeta

Post od Elena1985 »

Od samog pocetka sa keto sam i na fastingu 16:8, nelada prebacim i dp 18-20 sati da ne jedsm ako imam obaveza na poslu.
Kod mene je problem sto ne vezbam o sto sam prekidala 4,5 puta pa nabacila opet 2,3kg i pnda opet iz pocetka :(
MirjanaDjuric
Postovi: 3
Pridružio se: 20 Mar 2021 21:41
Lokacija: Kragujevac

Re: KETO dijeta

Post od MirjanaDjuric »

Evo i ja da vam kažem: na keto režimu sam od marta. Skinula sam za 2 meseca 5 kg, i stalo je topljenje masti tom brzinom... Sada skidam pola kilograma, kilogram mesečno. Naravno, čim ubacim šetnju, vraćanje s posla pešaka, odlazak po klinca u školu pešaka - ide nešto brže, odnosno bolje trošenje. Vreme nije išlo na ruku baš za ovaj vid rekreacije- kiše, kiše... a vidim i opet će.
Odlična stvar je što sam navikla koliko- čega smem da pojedem, šta da izbegavam i slično. Ako gledamo po vagi već dva meseca ide: -3,+2,-1,+1,-2,+1,-2... u principu idem u minus, ali sporije. "Zeznu" me alergije i ciklus-tad pojedem, popijem, oteknem i iznerviram se, pa opet jedem. :lol:
Treba biti uporan!
Uporna
Postovi: 17
Pridružio se: 05 Maj 2021 21:21

Re: KETO dijeta

Post od Uporna »

Odlicno, vazno da kg idu dole. Meni kg bas i ne idu dole ali bar se ne gojim. Predpostavljam jer nisam karakter pa skoro svaki drugi vikend gricnem sto ne smem. Upornost i istrajnost...mnogo bitni.
Mirjana, da li ti brojis i kalorije? Ja imam osecaj da kad brojim kalorije cesce zapadnem u krizu i pojedem vise UH nego sto smem. Sva hrana koja je manje kaloricna ima vise UH.
MirjanaDjuric
Postovi: 3
Pridružio se: 20 Mar 2021 21:41
Lokacija: Kragujevac

Re: KETO dijeta

Post od MirjanaDjuric »

Brojim! Zbog keto -često nisam gladna, pa dozvolim sebi uveče malo "jaču" salatu ... U principu :
doručak mi je :30 g čistih proteina (slanina, čvarci, kobasice-čajne), 20 g sir (tvrdi, trapist, gauda..),1 jaje(kuvano, prženo), 20 g masline , 50 g salate ( krastavac, paradjz) . Kako god da okrenete - do 200g "nečega" kvalitetnog ( 350-600ccal) . Osetiš sitost, baš dobro.
ručak: supa domaća, čorba -1 šolja, 200-300 (400) g nekog jela sa mesom, malo povrća.
večera: šta ti padne na pamet , a li da je protein i povrće...
Odgovori